Overslaan en naar de inhoud gaan

Feyenoord kiest AD als nieuwe mediapartner

De overeenkomst tussen beide partijen geldt voor de komende drie seizoenen.
Wikimedia Commons
Foto: Wikimedia Commons

Feyenoord heeft in het AD een nieuwe mediapartner gevonden. De Persgroep Nederland, uitgever van het AD, gaat een overeenkomst van drie seizoenen tekenen die onder andere bestaat uit gezamenlijke acties voor de aanhang, online en offline advertentieruimte voor de club en verschillende lezersacties.

‘De supporters van Feyenoord zijn ook onze lezers en bezoekers, voor hen kunnen we in de samenwerking veel doen’, vertelt Bart Verkade, zakelijk directeur van ADR Nieuwsmedia, waar het AD onderdeel van uitmaakt. ‘De journalistieke berichtgeving valt daarbij traditioneel buiten de afspraken van het mediapartnership.’

Mark Koevermans, commercieel directeur van Feyenoord, geeft aan dat beide partijen een lange historie hebben op commercieel gebied: ‘Na een periode zonder partnership was vanaf het eerste moment dat we weer met elkaar om tafel gingen duidelijk dat beide partijen enthousiast zijn over een hernieuwde samenwerking.’

Het AD zal morgen, wanneer de Rotterdammers het opnemen tegen Panathinaikhos, al zichtbaar zijn in stadion De Kuip op de boarding aan de tweede ring. De samenwerking is verder met terugwerkende kracht per 1 juli ingaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in