iWood verkocht aan Beemway

iWood, het bedrijf dat in ruil voor mobiele advertenties 5 euro per maand aan bellers uitkeert, is verkocht aan Beemway.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

werd op 1 oktober 2008 gelanceerd als mobiele ‘permission based’ advertentie oplossing. Gebruikers moeten hun geslacht, mobiele nummer, postcodegebied, rekeningnummer en opleidingsniveau opgeven waarna ze gerichte advertenties te zien krijgen met behulp van een aangepast startmenu. Ontvangers krijgen een beloning, bijvoorbeeld gratis mobiel internet of kortingen. IWood werd in 2008 uitgeroepen als winnaar van de net als Sellaband.

De overname biedt platform nieuwe schaalbare mogelijkheden voor mobiel zoals ‘branded start pages’ en mobiele advertentie opties. Hiermee kunnen bedrijven eenvoudig en snel een eigen mobiele omgeving opzetten voor hun gebruikers.

“Wij bieden onze klanten een compleet platform voor al hun sociale media doeleinden zodat zij interactief met consumenten kunnen communiceren. In deze industrie volgen ontwikkelingen zich razend snel op. Juist mobiele advertenties zijn het nieuwe kanaal om consumenten te bereiken en het biedt alle partijen realistische opbrengsten voor de lange termijn. De gepatenteerde technologie is een logische aanvulling op ons bestaande platform, “zegt Hans Gijsbertsen, ceo van Beemway.

Beemway’s management platform voor sociale media stelt bedrijven in staat interactief hun doelgroep te bereiken binnen alle sociale netwerken op web, mobiel en televisie. Het platform levert tools voor onder andere. social advertising, social sharing & bookmarking, apps en virale campagnes voor de genoemde media dragers.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie