Publiek kiest einde Gamma-campagne

Gamma neemt na 14 jaar afscheid van de reclametypetjes Sjaak & Freek-Willem. Het publiek kan kiezen uit drie mogelijke eindes. Gamma stapt over van UbachsWisbrun/JWT naar TBWA\Neboko.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

UbachsWisbrun/JWT ontwikkelde een commercial waarin Freek-Willem gaat verhuizen en afscheid komt nemen van Sjaak. Het publiek wordt opgeroepen om zelf het einde te kiezen op . Hier zijn drie verschillende eindes te zien in de vorm van mini-speelfilms. De versie met de meeste stemmen wordt op 10 juli in zijn geheel op TV uitgezonden. De eerste 20.000 stemmers krijgen van GAMMA een uniek Sjaak & Freek-Willem t-shirt. Ralph Wisbrun laat weten dat er reeds 50.000 stemmen zijn uitgebracht.

Met het afscheid van de campagne neemt Gamma ook afscheid van zijn reclamebureau. De retailer bracht eerder dit jaar zijn reclame-account onder bij TBWA'Neboko na een pitch waarbij ook het oude bureau, FHV BBDO en N=5 betrokken waren.

Zie de film en de drie mogelijke eindes.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie