Viral van de week: de #QuarantinePillowChallenge

Socialmediabureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.

@fredvanleer - #QuarantinePillowChallenge

We zitten binnen. Al bijna vier weken. Naast eten, werken, slapen, vervelen we ons voornamelijk. Netflix is uitgespeeld, de puzzels zijn gelegd en de spelletjes met kinderen/huisgenoten/je spiegelbeeld zijn ook wel uitgespeeld. Wat doe je dan? Juist, je creativiteit neemt de vrije loop en je gaat je vermaken met… de spullen die je vindt in je huis. Zoals een verdwaalde riem. En dat ding waar je de hele nacht, én nu ook dag, toch al op ligt: je kussen! There comes in; de #QuarantinePillowChallenge.

Op het moment dat je jezelf toch onder de douche hebt weten te zetten en je je zoveelste bank-outfit uit de kast hebt getrokken, zie je het kussen liggen. “Hoe zou dát mij eigenlijk staan…?” En jawel, ceintuurtje erom, camera erbij: good to go. Want verder dan een foto van je voorkant komt je Instagram fanbase (en de rest van de wereld) op dit moment toch niet.

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van socialmedia-strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie