Premium

2015: het jaar van de wedergeboorte van financiële dienstverleners

Het wordt een Renaissancejaar, meent Ronald Pont.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Sinds 2008 volgen Ronald Pont en René Tissen (Nyenrode Business Universiteit) in Tijdschrift voor Marketing de voortgang van herstel van vertrouwen in de financiële sector.

Dit jaar over voorlopers en achterblijvers en hoe Customer Compliance, Purpose en Brand Engagement inhoud kunnen geven aan de wedergeboorte van financiële dienstverleners.

&;Een oproep aan bestuurders en inspiratie voor iedereen die bij een bank of verzekeraar werkt.&;

Beeld Banquet Scene in a Renaissance Hall - Dirck Hals (Wikimedia)

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie