Storyboard werkt naast Van Dobben nu ook voor Kroketterij De Bourgondiër

Vanaf nu zal Storyboard ook de always-on social strategie verzorgen voor Kroketterij De Bourgondiër

Storyboard werkt naast Van Dobben nu ook voor Kroketterij De Bourgondiër

Storyboard is sinds juli 2017 verantwoordelijk voor de strategie, creatie en distributie van (video)content op de social kanalen van Van Dobben. Hierdoor heeft het iconische merk een stevige footprint op social en een loyale fanbase opgebouwd. 

Waar voor Van Dobben de consument centraal staat, richt Kroketterij De Bourgondiër zich primair op horeca- en cafetariaondernemers en –medewerkers. Met behulp van de social strategie wil het merk nieuwe, potentiële ambassadeurs bereiken om uiteindelijk de distributie van hun producten te verhogen bij horecazaken en cafetaria.

Jaap Smeulders, Senior Brand Manager Van Dobben en Kroketterij De Bourgondiër: “Een jaar geleden begon onze samenwerking met Storyboard met als doel Van Dobben een solide basis te geven op social media. Storyboard heeft deze uitdaging met beide handen aangegrepen en zich ons mooie merk in korte tijd helemaal eigen weten te maken. Nu, een jaar later, hebben we dit doel meer dan bereikt en ligt er een sterke basis waar wij het komende jaar op voort kunnen borduren. Wij kijken dan ook vol tevredenheid terug op een succesvolle, hechte samenwerking met Storyboard en hebben daardoor besloten om komend jaar ook ons merk Kroketterij De Bourgondiër bij hen onder te brengen!”

“We zijn enorm blij dat we naast Van Dobben ook voor Kroketterij De Bourgondiër aan de slag gaan. Het afgelopen jaar is Van Dobben online ontzettend gegroeid, en we zien ook veel potentie in Kroketterij De Bourgondiër. We kunnen niet wachten deze mooie samenwerking voort te zetten, en samen door te groeien!”, aldus Martijn de Kemp, oprichter Storyboard. 

Over Storyboard

Storyboard is een full service creative media company gespecialiseerd in digital strategies, branded content en influencer marketing. Vanuit onze strategische hub, inhouse (video)productie, dedicated mediaspecialisten én uitgebreide netwerk aan invloedrijke celebrities en social influencers bereiken we wekelijks miljoenen consumenten. Dit doen we voor merken als Heineken, Rituals Cosmetics, ASICS en Jack Daniel’s. 

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Werner Postma
Hoi Martijn, ik zou hier wel eens wat meer van willen weten. Ons bedrijf zit een fase waarin we willen accelereren oa op dit gebied.

Groet.
Werner Postma

Zeelands Roem

06 50625926
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie