Droog Design en Wefilm in race om Amsterdam Business Award

Designbedrijf Droog, commercial productiemaatschappij Wefilm en biobrandstofbedrijf SkyNRG zijn genomineerd voor de Amsterdam Business Award.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De drie genomineerde bedrijven worden binnenkort bezocht door een jury die hen beoordeelt op innovatief denkvermogen, duurzaamheid, toekomstvastheid, maatschappelijke betrokkenheid en hun bijdrage aan de regio. De jury wordt voorgezeten door Bart Maussen (oprichter en eigenaar van de Dutch PR Group) en bestaat verder uit Nico Perdaan (eigenaar en partner van Jan Accountants), Philip van Poecke (sales director van De Telegraaf), Eric Traa (regiodirecteur Rabobank Markt-Centrum Amsterdam) en Arthur van der Kroef (partner bij Van Diepen Van der Kroef Advocaten).

Tijdens het galadiner op 8 mei in NH Grand Hotel Krasnapolsky wordt bekend wie van de drie genomineerden zich de opvolger mag noemen van Olcay Gulsen van Supertrash (2010), Hans Brouwer van Massive Music (2011), Raymond Cloosterman van Rituals (2012) en Guido Heezen van Effectory (2013). De winnaar ontvangt een advertentiebudget in de Telegraaf ter waarde van 25.000 euro.

Naast de Business Award wordenook de Amsterdam Culture Award en de Amsterdam International Business Award uitgereikt, respectievelijk aan een ondernemer die vooroploopt in de culturele sector en aan een van de 2.300 internationale bedrijven die actief zijn in de hoofdstedelijke economie. De cultuurprijs werd in 2012 gewonnen door Ivo van Hove van Toneelgroep Amsterdam en in 2013 door Pierre Audi, de artistiek directeur van De Nederlandse Opera en het Holland Festival. Tata Steel uit IJmuiden was in 2013 de eerste winnaar van de internationale prijs.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie