DWDD scoort hoog met Twitter bereik, minder met actieve twitteraars

In samenwerking met Spot brengt Adformatie de wekelijkse GfK Twitter TV Ratings.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het hoogste bereik op Twitter is wederom voor De Wereld Draait Door, dat met 80 duizend twitteraars het nipt wint van So You Think You can Dance. Wel is het aantal actieve twitteraars dat aan dit RTL 5 programma meedoet ruim twee keer zo hoog. Deze week valt verder op dat de uitzending “Vroege vogels” (NPO 2) met een relatief laag aantal tweets een uitzonderlijk hoog aantal impressies haalt. De verklaring is dat caberetier Jochem Myjer over deze uitzending heeft getwittert; met zijn meer dan 750 duizend volgers zorgt dat voor een hoog aantal impressies.

Meer cijfers bij , o.a met rankings op zenderniveau en een uitsplitsing tv- en sportprogramma&;s.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie