Het PR Bureau heeft twee nieuwe gezichten

De namen zijn Thomas van Oortmerssen en Job Hulsman.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Thomas van Oortmerssen (32, links op de foto) komt van Burson-Marsteller en gaat als senior adviseur aan de slag voor tech- en entertainment-klanten, bijvoorbeeld UPC. ‘De manier waarop technologie ons leven vandaag de dag beheerst, fascineert me. Technologie neemt steeds meer functies over en maakt ons leven eenvoudiger. Aan de andere kant roept technologische innovatie ook weerstand op bij mensen. Dat spanningsveld vind ik interessant.’

Job Hulsman (23) sluit aan bij de corporate hub en wordt daarnaast verantwoordelijk voor de eigen marketing en pr van het bureau. Recent rondde Hulsman de master corporate communication science aan de Universiteit van Amsterdam af. Hij is een van de oprichters van , een online magazine over mensen met een persoonlijk verhaal. ‘Ik ben geboeid door verhalen, omdat deze het ingewikkelde versimpelen en blijven hangen in je hoofd. Met een goed en persoonlijk verhaal kun je je hoofd boven het maaiveld uitsteken.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie