KLM en Hertz winnaars Schiphol Consumers Awards 2013

Schiphol kende 13 maart de awards toe aan businesspartners die zich op grond van innovatieve bedrijfsvoering of prestaties zich hebben onderscheiden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De winnaars van de Guestfriendliness Awards worden gekozen door reizigers van Schiphol. Reizigers geven in onderzoek aan wat zij de meest gastvrije winkel, restaurant en serviceconcept vinden.

De winnaars

Innovation Award
De award voor innovatie ging dit jaar naar Hertz voor de Herz Dream Collection. Dit concept geeft klanten de mogelijkheid om een dagje te cruisen in een Bentley of een supersnelle Porsche.

Media Award
KLM kreeg deze prijs voor de advertentiecampagne en activiteiten voor de animatie van Disneyfilm Planes in de 3D drive-in bioscoop op het P2 parkeerdek van Schiphol. De campagne bestond uit een steigerdoek van 1500 m2, analoge en digitale media in de terminal, een Facebook-activatie om kaarten te winnen voor de film en een kinderevent in een hangar met viral YouTube-filmpje. 

Guestfriendliness Awards
In de categorie horeca beloonden reizigers Hema Food Counter op Schiphol Plaza en Dutch Kitchen op de Holland Boulevard met een Guestfriendliness Award. Op het gebied van retail waren er awards voor Aviflora op de Holland Boulevard en ook Aviflora op Schiphol Plaza. In de categorie services won Schiphol Valet Parking de award.    

Corporate Responsibility Award
PCH Parking & Facility Services en HMS Host kwamen beide als nummer een naar voren uit het onderzoek van Good & Green Guides. 

HMS Host nam het duurzame water van Marie Stella-Maris op in het assortiment, realiseerde de duurzame bouw van het nieuwe La Place-restaurant en verkocht 350.000 biologisch diervriendelijke sandwiches met lokale groenten in een milieuvriendelijke verpakking.

PCH Parking & Facility Services werd beloond met een award voor haar inzet om opdrachtgevers en leveranciers intensief te betrekken bij duurzaamheidsprogramma&;s en voor haar actieve deelname aan het Social Responsibility Platform.

Growth Award
Planes@ Plaza nam de Growth Award in ontvangst voor hun groei van 45 procent. Groei die werd gerealiseerd door onder meer in te spelen op trends zoals Nijntje in piloten outfit en merchandising met de filmpremière Planes.


 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie