Van Rijsselberghe wordt gezicht Eneco

Energiebedrijf Eneco gaat voor zijn interactieve HollandseWind®-campagne een samenwerking aan met olympisch kampioen windsurfen Dorian van Rijsselberghe.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Rijsselberghe wordt het gezicht van de campagne die is opgebouwd rond het thema duurzame windenergie en windsurfen. Eneco gebruikt 160 molens voor het opwekken van HollandseWind®, groene stroom opgewekt door Nederlandse windmolens. Zowel Eneco als Rijsselberghe halen het maximale uit wind door deze zo efficiënt mogelijk om te zetten in energie en snelheid.

Nieuwe winduitdagingen

Rijsselberghe is op zoek naar nieuwe winduitdagingen. Eneco wil iedereen de mogelijkheid geven zo’n winduitdaging in te sturen en lanceert vandaag de campagnepagina HollandseWind® op Facebook. Daarnaast kunnen via Twitter met hashtag winduitdagingen ingestuurd worden. Deelnemers maken kans om een van de winduitdagingen die Dorian aangaat bij te wonen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie