door SAN, partner | 13 november 2017, 15:57 in Bureaus & Accounts
2018 sanaccent

Winnaars zeer openhartig met het delen van hun case!

SAN, partner | 13 november 2017, 15:57

Winnaars ABC Accenten 2016 en Winnaar SAN New Kids on the Block 2016 geven een kijkje in de keuken.

Op de informele bijeenkomst op donderdagmiddag 9 november jl. in Mediacafé Pjotr van SAN hoofdsponsor De Persgroep Nederland, gaven de winnaars van de ABC Accenten 2016 en de winnaar SAN New Kids on the Block Accent 2016 een kijkje in hun keuken. Exclusief voor adverteerders en SAN juryleden.

Vier succesformules
Zeeman – Adverteerder van het Jaar, Dawn – Bureau van het Jaar, NS winnaar van het Consistent Accent 2016 en de winnaar van het SAN New Kids on the Block Accent 2016 GoSpooky hielden heldere presentaties en waren heel open met de beantwoording van de vragen. Bijzonder om te kunnen constateren dat men bij dit soort besloten SAN bijeenkomsten zoveel kennis met elkaar durft te delen en daarmee enorm veel inspiratie oplevert!  

SAN maakt je deelgenoot
Via het SAN Jaarboek, het jury overleg, presentaties, discussies en niet te vergeten het SANARCHIEF delen we onze vakkennis. Want niets werkt zo inspirerend en stimulerend als het werk van vakgenoten. Jij leert van het winnende werk van anderen, anderen leren van het werk van jou. Zo delen we in elkaars succes.

SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland
Alles over de SAN, nieuws, agenda, jury, het reserveren van pagina’s voor het nieuwe SAN Jaarboek 2017 en natuurlijk het SANARCHIEF met 3.610 cases van de afgelopen 12 jaar is samengebracht op www.sanaccent.nl

 

Foto Studio Gerry Hurkmans:
v.l.n.r. Caroline van Turennout (Zeeman), Tim van der Wiel (GoSpooky), Inge Ligthart (Dawn), Ron Schneider (NS), Jeroen Hubert (SAN voorzitter en IKEA) en Ewa Skotnicki (SAN bestuur en Triodos Bank)

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Dit is een bijdrage van

SAN

Partner

De SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland is opgericht in 1988 met als doelstelling de kennis en ervaring van adverteerders in te zetten voor een structurele bijdrage aan het marcom vak.

Lees meer over SAN
Meer van deze partner
Nu op Twitter