2010 Social Media Marketing Industry Report

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op 19 april 2010 publiceerde Social Media Examiner uit de Verenigde Staten het . Hierin schetst Michael Stelzner de huidige situatie rondom het gebruik van Social Media door marketeers.

Het inzetten van Social Media (of gewoon in oud-Hollands: internet) blijft een hoogst actueel onderwerp. Verdien je de tijd en inspanningen die je erin steekt weer terug? Waarop dien je je in de toekomst te concentreren bij het gebruiken van Social Media? Op veel ´hoe, wat, wie, waar, waarom-vragen´ ten aanzien van social media marketing wil dit rapport een antwoord geven.

Het rapport schetst onder andere de wat social media inzet oplevert. De meest gebruikte tools worden getoond, met hun uitwerking/bereik. Al met al een goed leesbaar, niet te langdradig rapport. Een geeft een goed inzicht in de huidige stand van zaken. Een goede basis om de inzet van social media te (her)overwegen, danwel kritisch te kijken naar de reeds uitgestippelde strategie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie