Amsterdam WW lanceert Opel Meriva

Amsterdam Worldwide is na een uitgebreide pitch door Opel/Vauxhall aangewezen als bureau voor de lancering van de Opel Meriva.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Amsterdam Worldwide won het account na een pitch tegen McCann-Erickson, Lowe Londen en DLKW. Het budget is niet vrijgegeven. De Opel Meriva wordt in maart gelanceerd op de autobeurs in Geneve. Het model is uitgerust met een aantal innovaties, zoals het zogenoemde FlexDoors-systeem. Voor Opel is het een belangrijke introductie.

Amsterdam WW heeft de briefing gekregen een geintegreerde campagne te ontwikkelen voor alle Europese markten. Michael Hartwig, director of European marketing communications Opel/Vauxhall: 'Meer dan een reclame-uiting, heeft Amsterdam Worldwide een idee ontwikkeld dat niet alleen symbolisch is voor de Opel Meriva, maar voor de nieuwe spirit van Opel.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie