(Campagne) Ecco richt zich op vrouwen

Ecco werkt hiervoor samen met Net5 in het programma ‘De Volgende Stap’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne, die net als het tv-programma ‘De Volgende Stap’ heet richt zich op vrouwen tussen de 30 en 40 jaar.

meldt dat die jaren vaak worden gezien als ‘de jaren waarin het allemaal moet gebeuren. Maar wat moet er dan precies gebeuren? En wat als dat niet lukt op de manier die je voor ogen had?’

Claudia Peters, regional marketingmanager west bij het schoenenmerk: ‘Ecco probeert producten te ontwikkelen die deel uitmaken van het leven van deze vrouwen en daarom willen we meer weten over haar drijfveer en haar blik op de toekomst. Deze nieuwsgierigheid vormde de basis voor “De Volgende Stap”, onze nieuwe campagne in samenwerking met Net5.’

De eerste aflevering van het programma ‘De Volgende Stap’ op 29 oktober is de start van de marketingcampagne.

Zes bekende vrouwen in het programma dragen schoenen uit de nieuwe collectie die ook onder de aandacht worden gebracht door middel van online en instore activatie. Ook voor, tijdens en na het televisieprogramma zal hier door middel van digitale billboards aandacht aan worden besteed.

Om de vertaling te maken naar de Nederlandse vrouw wordt in de winkels een actie gehouden waarbij klanten die een paar schoenen passen en daarin een ‘volgende stap’ maken. Er is ook een Facebook-app.

Naast Net5 is ook het magazine Flair betrokken bij de campagne en zal gedurende de maanden oktober en november aandacht besteden aan de nieuwe Ecco-producten.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie