DDW introduceert Design meets Brands

Wat hebben de koekjes van Oreo, de horloges van Swatch, het nieuwe urban vervoermiddel Oxboard en het drankje TranQuini met elkaar gemeen?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De organisatie van de Dutch Design Week presenteert dit jaar een event dat zich specifiek richt op Brand-, Marketing-, en Product Managers. ;Design Meets Brands&; wordt een gelegenheid waar A-merken hun designverhaal delen met het publiek.

Swatch
Design Meets Brands bestaat uit twee onderdelen: Via een nieuwe expositieroute op het Design Perron kunnen geïnteresseerden het designverhaal van gerenommeerde A-merken ontdekken. Daarnaast is er, exclusief voor brand- en marketingmanagers, het Design Meets Brands Event op donderdag 22 oktober. Tijdens Design Meets Brands zullen 20 bekende en innovatieve merken zich laten inspireren door designers en ondernemers, maar ook andersom. Ze vertellen en delen hun (merk)verhaal met het publiek. Inspiratie, kennisdeling en ontmoeten zijn dan ook de kernwoorden van Design Meets Brands.

‘Wat hebben de koekjes van Oreo, de horloges van Swatch, het nieuwe urban vervoermiddel Oxboard en het drankje TranQuini met elkaar gemeen? De overeenkomst is dat hun verpakking een essentieel onderdeel is van hun merk’, zo lichten de initiatiefnemers een onderdeel van hun evenement toe. Tijdens de Dutch Design Week wordt dit besproken tijdens de expositieroute Design Meets Brands.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie