De Persgroep Advertising lanceert Agency Academy

Vandaag lanceert De Persgroep Advertising de Agency Academy: een programma met bijeenkomsten speciaal voor mediabureaus.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De is een vervolg op de Advertiser’s Academy, die vorig jaar werd opgezet. Dat programma richt zich op adverteerders en besteedt bijvoorbeeld aandacht aan thema’s als 50+-marketing en ‘out of the box’- adverteren.

Vanuit de markt bleek ook behoefte te zijn aan zo’n programma gericht op mediabureaus, verklaart De Persgroep Advertising. Dit programma biedt vooral junioren de kans om hun kennis op het gebied van nieuwsmedia en reclame op te frissen en uit te breiden.

Vogens Olav Bongarts, directeur van de Pergroep Advertising, is het belangrijk om te investeren in de relatie met mediabureaus: ‘Daarom starten we nu met het Agency Academy programma, waar kennisdeling over nieuwsmedia centraal staat.’

Bij de , die vandaag plaatsvindt in Amsterdam, staat het thema ‘nieuwsmedia als conversatiemakers en actieaanjagers’ centraal. Er zullen onder andere presentaties zijn van het AD, Cebuco en het MediaLab.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie