Dit zijn de 8 best gelezen artikelen in 2014 op MarketingOnline

We zetten ze hier voor je op een rij.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

1. 

Marc van Eck schreef dat hij teleurgesteld was in de de nieuwe Rabobankcommercial die met vele bombarie werd aangekondigd. ‘De bank zou nu toch komen met een concrete aanpak om samen aan de slag te gaan, om de lokale bedrijvigheid te stimuleren?’

2.

De arbeidsmarkt voor marketeers is gekanteld. Het aantal vacatures is de laatste twee maanden van vorig jaar met 40% gestegen ten opzichte van een jaar ervoor. Dat lezen we graag.

3.

Zalando neemt het niet nauw met het arbeidsrecht en jaagt jonge werknemers zo ongeveer over de kling met zwaar werk, die daarbij dagelijks enorme afstanden af moeten leggen. Dat blijkt uit een RTL-documentaire die voor veel ophef in Duitsland zorgde.

4.

Welke marketingprofs delen, liken, discussiëren, reageren, volgen en verbinden het meest op LinkedIn?

5.

Hema denkt dat een hotdog en een energiedrankje de beste combi vormen om het publiek te wijzen op de nieuwe duurzame missie: ‘zo makkelijk kan beter eten zijn’.

6.

Warc beoordeelde de social media strategieën van recente social mediacampagnes, wereldwijd. Wij zetten de zes prijswinnaars op een rij.

7.

Vinylverzamelaars kunnen opgelucht ademhalen. Vanaf april schakelde Ikea over van EXPEDIT naar KALLAX. Dat werd graag gelezen.

8.

Unbounce heeft de 10 woorden die Lianna Domenic van Flipit heeft verzameld, op een rijtje gezet.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie