Dutch PR Group matchmaker tussen klant en bureaus

De Dutch PR Group gaat zich toeleggen op het matchmaken. Het richt zich voortaan primair op het selecteren en aansturen van communicatiebureaus voor bedrijven, organisaties en merken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bart Maussen, directeur van de Dutch PR Group: ‘Nu onze branche onder druk staat en opdrachtgevers hun budget zien slinken, zien zij nu mogelijkheden om hun communicatie lean & mean in te richten waarbij zij wel continu over de hoogst mogelijke kwaliteit kunnen beschikken. Er is veel expertise in de markt aanwezig, maar deze is niet eerder formeel gebundeld.’

De Dutch PR Group verleent klanten ondersteuning in zowel het ontwikkelen van communicatie en pr-strategieën als in het selecteren en aansturen van gespecialiseerde bureaus. Het voordeel van één centraal aanspreekpunt is, aldus Maussen, dat deze de samenhang in de diverse communicatieactiviteiten kan bewaken en waar nodig aanscherpen.

De Dutch PR Group en haar eigen bureaus – Maussen Communications & Public Relations, Maussen Mediatraining, Leads PR en Salon Waldorf (voorheen M*PR) – werken sinds een aantal jaren voor diverse opdrachtgevers uit binnen- en buitenland.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie