Eerste fieldmarketingaward Vodafone case

De eerste fieldmarketingaward is vanmiddag uitgereikt aan bureau Opvallers, voor de case van het Vodafone Mobile Pitstopteam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De winnende case betrof een fotomarketingactie rond de replica van een Vodafone McLaren-Mercedes formule 1-wagen en draaide om het verkopen van handsets uit de speciale pitstop collectie van Vodafone. Consumenten konden onder het genot van jankende F1-motoren op de foto met de VMM-replica, vergezeld van monteurs en pitbabes. De foto werd geprint en als een Vodafone branded fotoflyer meegegeven als herinnering. De actie leverde 80% meer traffic in de Vodafone shop en 62,5% meer verkochte handsets.

Naast deze case waren nog vier cases genomineerd.:
Case: Blue band kookboek merchandising
Bureau: Caring Fieldmarketing

Case: Page Kussenzacht Fatboy-actie
Bureau: Holland Sales Service

Case: Sony Playstation Gamescorner.nl
Bureau: Move

Case: Friesland Foods Shophopper
Bureau: Young Perfect Promotions

Een speciale vermelding was er voor de Autodropactie van bureau Face the public.

Over het aantal van 24 inzendingen was het organiserende Dutch Fieldmarketing Association aangenaam verrast. 'Onze vereniging heeft ongeveer dertig leden. Het zijn vooral de grootste bureaus, want we vertegenwoordigen ongeveer zeventig procent van de markt.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie