Jousma weg bij Wehkamp

Roelof Jousma is onverwacht vertrokken als directeur marketing services en ict bij Wehkamp. Hij is ad-interim opgevolgd door Ton van Eijk, marketeer en voormalig topman van Ahold, Hema en V&D.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Jousma heeft ruim tien jaar bij Wehkamp gewerkt in diverse functies aan marketing kant. Sinds juni dit jaar was hij aangesteld als directeur marketing services en ict. Jousma was onder meer verantwoordelijk voor de redesign van de Wehkamp site, de lancering van het nieuwsplatform wehkampreporter.nl en de geplande samenwerking met imagostyliste Dyanne Beekman. Emerce plaatste hem op de shortlist voor de verkiezing van e-commerce man/vrouw van het jaar. Het is niet bekend wat de aanleiding is voor het vertrek en wat Jousma gaat doen.

Zijn opvolger heeft volgens een perswoordvoerder toegezegd in ieder geval tot en met 2009 de taken waar te nemen. Van Eijk maakte naam als marketingbaas van de Hema, dat hij een sterk verjongd imago gaf. Ook droeg hij bij aan de herpositionering van de V&D. Tegenwoordig is hij actief met zijn bureau “De kracht van Buiten” dat consumentgerichte ondernemingen adviseert en begeleidt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie