Laatste kans: inzenden voor Van Speijk Innovatie Arena

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

13 en 14 juni Er gebeurt veel in communicatieland en gelukkig wordt er ook door velen intussen weer meer geïnnoveerd. De groeit prettig door.

Het belooft een mooie strijd met LIVE pitches van de innovators te worden in de Van Speijk Innovatie Arena op Marcom. Het programma biedt naast de live pitches ook boeiende lezingen over innovatie:

13 juni:
Presentaties van Ron van der Jagt (partner Reputatiegroep en voorzitter Logeion), Dagan Cohen (oprichter Upload Cinema en winnaar Van Speijk Innovatie Prijs) en Irene Koel (eigenaar Bloei,creative innovation). De presentaties worden gevolgd door live pitches en een aansluitende publieksstemming.

14 juni:
Jeff Gaspersz, professor of Innovation Management bij Nyenrode. Hij geeft praktische adviezen hoe de professional zijnkansgericht denken kanversterken en tot doorbraak-ideeën kan komen.
FINALE live pitches door de drie beste innovators uit de voorrondes, aansluitend kiest de expertjury de winnaar van de Van Speijk Innovatie Prijs 2012.

Waarom meedoen?
De beste 15 innovaties kunnen live pitchen in de arena en krijgen:
• Naamsbekendheid
• Exposure op de speciale MarCom Innovatie website, in de MARCOM special en tijdens de live pitches op MARCOM zelf
• Live contact met geïnteresseerden

De winnaar krijgt:
• De Van Speijk Innovatie Prijs
• Innovatie-incubator sessie waarbij een aantal VMC- experts en de winnaar een dagdeel elkaar nieuwe inspiratie brengen
• Bekendmaking via de media van Adformatie Groep
• Interview in Adformatie
• De winnaar krijgt pitchkans op het "business angels netwerk" podium van Nextstage waar innovators en financiers elkaar ontmoeten

De Van Speijk Innovatie Prijs richt zich op bedrijven en innovators met als core business het realiseren van creatie, productie en/of distributie van communicatieproducten en -uitingen.

Heb je of ken je zelf een aansprekende innovatie in communicatie uit 2011 of van dit jaar, meld je dan vóór 30 april a.s. aan bij of mail naar
.

De Van Speijk Innovatie Arena en de Innovation Playground op Marcom zijn een samenwerking tussen Adformatie Groep, BrandFuel,Energizing Brands! en de Van Speijk Innovatie Prijs.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie