NIMA benoemt Raad van Toezicht

De ledenraad van NIMA heeft unaniem ingestemd met een organisatorische herinrichting. Hierbij is onder andere een Raad van Toezicht benoemd, die voor meer daadkracht voor de vereniging moet zorgen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vorig jaar trad het bestuur van het NIMA (Nederlands Instituut voor Marketing) , waarna het interim-bestuur de structuur van de vereniging heeft herzien.

Eén van de uitkomsten is een 'kleiner en slagvaardiger Raad van Bestuur, waarbij de Directeur tevens Voorzitter is', verklaart NIMA. Ook is er een Raad van Toezicht benoemd die een adviserende en controlerende rol zal vervullen. De ledenraad blijft het hoogste orgaan.

Vanuit NIMA is de boodschap dat de nieuwe structuur ervoor zorgt dat NIMA daadkrachtiger kan acteren, waardoor meer tijd overblijft voor de core business: 'Het faciliteren van de professionele ontwikkeling van marketing-, sales- en communicatieprofessionals.'

De nieuwe Raad van Toezicht bestaat uit drie personen: , en als voorzitter.

Matser zegt over de nieuwe structuur: ‘We hebben een goede manier gevonden om de belangen van de leden te dienen, de doelstellingen van NIMA na te streven en de NIMA organisatie professioneel te laten functioneren.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie