Nominaties Citymarketing Innovatie Awards 2013 bekend

Het Netwerk Citymarketing Nederland heeft de finale-nominaties bekendgemaakt voor de Nederlandse Citymarketing Innovatie Awards 2013.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Uit de ruim 40 inzendingen afkomstig uit het hele land werden zes initiatieven geselecteerd voor de finale. In de categorie voor gerealiseerde projecten zijn dat het Burgerinitiatief voor de kandidatuur van Almere voor de Floriade 2022, het merkboek van de stad Dordrecht en Counter Creatives, een beeldkwaliteitsproject met inzet van nieuwe media in de gemeente Zaanstad.

Het digitale marketingproject ‘Almere Next Level’, de virtuele VVV van het Veluws Bureau voor Toerisme en het Glamourmanifest (een samenwerkingsplatform in Amsterdam Amstel en Zuidoost) zijn de genomineerden voor de Stimuleringsawards, die is bedoeld voor nog niet gerealiseerde initiatieven die het verdienen te worden uitgevoerd.

De uitreiking van de award vindt plaats op deg op 24 januari.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie