Programma Buma Music in Motion: meer focus op muziek en branding

Morgen vindt het muziekevent BMIM plaats, met een sterke focus op muziek, sound en branding.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Buma Music in Motion (BMIM), een jaarlijks evenement voor creatieven in de muziekindustrie, vindt morgen vanaf 12 uur plaats in de Tolhuistuin in Amsterdam. Meer dan voorgaande jaren is in het programma plaats voor de relatie tussen de muziekindustrie en de marketingwereld. Verschillende nationale en internationale sprekers geven inzicht in de wisselwerking tussen muziek en merk.

Zo is er vanuit Nederland de componist Cablejuice, die geluidhuistijlen heeft gemaakt voor merken als Martini, Vodafone, Heineken, Nike, Sony and Albert Heijn. Ook is Vincent de Koning (Big Orange) aanwezig, die ondermeer de audio guide voor het Rijksmuseum ontwierp. 

Vanuit het buitenland geeft digital strategist Mike Rosenthal acte de presence. Hij zette voor de band OK-Go samenwerkingen op met merken als Chevrolet, Google en Samsung. De band heeft voor al hun werk meerdere prijzen ontvangen als Lions, Clio Awards, een YouTube Video Award en een Grammy.

Daarnaast biedt het programma internationale namen als Lance Massey, de componist van de T-Mobile-ringtone werkzaam voor McDonalds, Pepsi en Toyota en Kyle Hopkins, hoofd muzieksupervisie bij Microsoft. 

Buma Music in Motion wil met dit evenement een programma bieden dat niet alleen de vast doelgroep van muziekcomponisten aanspreekt, maar ook de creatieve sector die een connectie heeft met muziek en sound. 

Naast het dagprogramma organiseert BMIM van 17 tot 21 ook een netwerkbash voor creatieven. 

Ga voor meer informatie of registratie voor het evenement naar  

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie