Sanoma Media neemt meerderheidsbelang in Fashionchick

Sanoma Media Netherlands breidt het belang in Fashionchick uit naar 55%. Het mediabedrijf had al 25% van de aandelen in het bezit.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De omzetgroei van Fashionchick was het afgelopen jaar 32%, waarvan een substantieel deel komt uit haar internationale activiteiten in Frankrijk, Duitsland, de Verenigde Staten en Groot Brittannië. Een belangrijke doelstelling voor 2013 is om de marktposities van Fashionchick in deze landen verder te versterken en te kijken naar verdere internationale expansie. Voor 2013 verwacht Fashionchick minimaal eenzelfde groei als in 2012.

Naast de internationale uitbreiding innoveert Fashionchick op verschillende vlakken. Enkele voorbeelden hiervan zijn de iPhone en iPad apps, de eigen Fashionchick pumps collectie en een sterk verbeterde usability. Samen met Sanoma Media heeft het Fashionchickteam het woonplatform Myhomeshopping ontwikkeld en de Russische variant van Fashionchick genaamd Shopicon.ru.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie