Unilever a-Life & Cooking

Gerard Prins, in 2002 nog e-manager van het jaar en tot februari dit jaar verantwoordelijk voor de online activiteiten bij Unilever stapte niet voor niets op.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Hij zag geen toekomst meer in zijn kindje Yata Yata als het samengevoegd zou worden met de reguliere media-activiteiten van Harry Dekker, senior mediamanager van Unilever Nederland. Vanaf half oktober is het dan helaas zover, Yata Yata zal in vrede rusten.

Vandaag kregen alle 82.000 online abonnees het bericht dat ze iets te vieren hadden. Vanaf 17 oktober bundelen Yata Yata en Life & Cooking hun krachten en gaan ze verder onder de naam Life & Cooking. Nog meer genieten van veel leuke extra's en drie weken lang een groot prijzenfestijn!

Aangekomen op de site van is de invloed van Unilever al duidelijk merkbaar.

Bezoekers kunnen er puzzelen voor een Hertogh IJspakket en krijgen na een kennistest over tussendoortjes het advies een Slimfast afslankreep te eten als verantwoord tussendoortje.

Ook worden bezoekers geattendeerd op Pucca Magic Chopsticks die vanaf 3 oktober bij C1000 gratis kunnen worden verkregen bij aankoop van 2 (ja hoor) Conimex producten.

De nieuwsbrief, de spetterende acties en het weerbericht blijven gewoon bestaan, maar dan onder een nieuwe naam.

Er wordt in het bericht niets gemeld over Yata Yata Magazine, maar met een verschijningsfrequentie van éénmaal per jaar heeft Unilever nog tijd genoeg om te bedenken wat ze hier mee in de toekomst willen.

Het zou mijns inziens zonde zijn om niets te doen met die 500.000 abonnees waarvan ze begin dit jaar het hemd van het lijf hebben gevraagd over hun productgebruik in ruil voor het continueren van het Yata Yata lidmaatschap.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie