(Campagne) Jim Beam met Mila Kunis

Bourbonmerk Jim Beam wil millennials aan zich binden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Jim Beam werkte eerder met stoere mannen als , maar zet nu vol in op een jongere doelgroep met actrice (Black Swan, Red, That &;70s Show) als boegbeeld.

De dertigjarige is te zien in twee nieuwe 30-secondencommercials en vijf andere video&;s (van 15 seconden tot ruim drie minuten lang).

De eerste commercial laat 200 jaar quasi - historische gebeurtenissen zien en in de tweede brandmerkt ze haar eigen bourbonvat.

De nieuwe slogan van Jim Beam luidt: ‘Make history.’

De campagne is gemaakt door FutureWorks, dat bestaat uit drie regionale creatieve bureaus - StrawberryFrog (New York) , The Works (Sydney) en Jung von Matt (Hamburg).

Bron

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie