De zomer van Tapvat?

Met het mooie weer van de laatste dagen zal de verkoop van Heineken Tapvat ook weer stijgen. Zelf vind ik het een perfect voorbeeld van product innovatie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Tapvat is niet alleen in NL verkrijgbaar. Zo zag ik online (bij ) deze fraaie .

Toch is er bij mij iets aan de hand. Ondanks mijn waardering (deels als professional) heb ik het Tapvat , sinds de lancering enkele jaren terug, niet heel vaak gekocht. Als ik naar het schap kijk in de supermarkt gebeurt daar ook niet heel veel.

Mijn vraag aan Molbloggers, breekt het Tapvat in 2008 definitief door? Of krijgt het bijvoorbeeld serieus concurrentie van de Grolsch lancering van Cheersch? Of zijn dit soort product innovaties te veel verzonnen door marketeers en pakt de consument toch het liefst naar zijn goedkopere flesje of blikje?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie