Eltingh en Haarhuis stappen in narrowcasting

Ex-tennisduo Jacco Eltingh en Paul Haarhuis stapt in afhangbord.nl, een gratis digitaal reserveringssysteem voor tennisclubs. Voor adverteerders is afhangbord.nl het eerste digitale medium om de tennisser in Nederland dagelijks landelijk te bereiken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Partij achter is de Dordrechtse internetonderneming TDX.
Eltingh: 'We werken met ons bedrijf Eltingh Haarhuis Tennis Events voor en met bedrijven die in de doelgroep tennis zijn geïnteresseerd. Dit is veelal op eventbasis. We weten dat veel van die bedrijven graag de tennissende Nederlander het hele jaar van dag tot dag willen bereiken. Afhangbord.nl voorziet hierin.'

Doel is binnen enkele jaren 500 tennisclubs, met een bereik van 400.000 tennissers en 1.200.000 niet-tennissers.
Het duo is samen met Martin Groenweg, die de dagelijkse leiding van afhangbord.nl op zich neemt, in gesprek met potentiële adverteerders.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie