'Ik twijfel, dus ik ben.'

Ik was het al. En ben het weer. Ik twijfel niet: ik ben fan van Ben. Helemaal met een juist gevoel voor timing komen ze nu met een nieuwe slogan 'Ik twijfel, dus ik ben.' Kredietcrisis. Huizenprijzen dalen. Net als de prijs van olie die een paar maanden geleden volgens iedereen alleen maar verder zou stijgen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Fans van Ben weten het niet. Ze twijfelen. En willen dus van gedachten kunnen veranderen. Voor die mensen is er het Ben abonnement. Ben biedt namelijk simkaartabonnementen die geldig zijn zolang jij dat wil.

'Bij Ben heb je altijd de vrijheid om te twijfelen.'

Geen merk kan dit meer geloofwaardig claimen dan Ben. Ben twijfelt namelijk over haar eigen bestaan. Ze heten dan wel Ben, maar Zijn en Niet-Zijn liggen dicht bij elkaar bij Ben.

Voor de echte liefhebber (en 'Evers Staat Op') hebben ze een laten uitvoeren (met 853 respondenten). De uitkomsten ervan staan op hun website.

Eén van de resultaten: dingen waar men dagelijks over twijfelt zijn: Kledingkeuze (24%), Gewicht (23%), Haar (14%), Gezondheid (13%) en Avondeten (11%).

En 49% van de prepaid bezitters heeft wel eens getwijfeld om over te stappen op een abonnement. Belangrijkste redenen om geen abonnement af te sluiten zijn de hoge kosten (23%) en het niet willen vast zitten aan een lang contract (21%).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie