Jamie Oliver en Bacardi beginnen Drinks Tube

Met informatie over cocktails voor de thuismixoloog.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Jamie Oliver , de beroemde chef-kok en zakenman, heeft samen met Bacardi een YouTube- kanaal genaamd Drinks Tube gelanceerd. Het nieuwe kanaal is een ‘zuster’ van Jamie Olivers bestaande Food Tube. Het is gericht op consumenten die online op zoek zijn naar informatie over cocktails.

Bacardi heeft daarvoor een driejarige overeenkomst gesloten met het Jamie Oliver Groep om in co-creatie  content te maken over de merkambassadeurs van Bacardi, mixologen , barmannen en het aanbod van producten, onder meer de Bacardi rum, Grey Goose wodka , Dewar&;s whisky, Bombay Sapphire gin en Martini vermouth.

Het partnerschap zal ook maandelijks aandacht in Jamie Magazine en op jamieoliver.com, te beginnen met een reeks van ‘Italiaanse’  recepten van Giuseppe Gallo , Martini&;s global brand ambassador.

Daarnaast zal Bacardi aandacht schenken aan de nieuwe cocktailmenu&;s in de 33 Italiaanse restaurants van Jamie Oliver.

Oliver: ‘We willen iedereen met de passie inspireren om avontuurlijker te zijn en ze te laten beseffen dat we allemaal &;thuis-mixologen&; kunnen zijn.’

Hoewel Bacardi is de exclusieve partner is voor het kanaal, kunnen er ook andere partners meedoen aan het cocktailkanaal.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie