Joling verkoopt veren voor Plus

Verenkoning Gerard Joling is het gezicht van de WK-campagne voor Plus supermarkten: de Toi Toi Tooi

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Klanten kunnen bij PLUS sparen voor oranje, rood, wit en blauwe veren. De veren hebben meerdere bevestigingsmogelijkheden, zodat je er ook je huis, auto of hond mee kunt versieren.

Gerard Joling pakt de hoofdrol in de tv-commercial, en hij mag zijn WK-lied Rio zingen in de radiocommercial. Maar ook in de folder, op de winkelvloer en online kun je niet om Joling heen. 

De commercial komt pas 7 juni voor het eerst op televisie. De making-of (45 seconden) hieronder geeft alvast een beeld.

Toi Toi Tooi
De Toi Toi Tooi is een Braziliaanse verentooi, die je alleen het eerste actieweekend ontvangt bij 30 euro aan boodschappen.

Hierin klem je de veren, die vanaf 1 juni gratis verkrijgbaar zijn bij iedere besteding van 10 euro aan boodschappen (per 2 stuks).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie