Kan dat niet iets creatiever?

Sinds kort zit ik in de jury voor Appsinthe. Het initiatief is ok: RAB organiseert de verkiezing van de meest creatieve, verrassende radio-inhaker. Om te laten zien hoe spannend, creatief en slagvaardig radioreclame kan zijn. Iedere week is er een winnaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De jury is ok:
Creatieven, radiomakers en vakjournalisten

De prijs is ok:
De winnende commercial wordt gratis geproduceerd en uitgezonden om 09:00
‘s ochtends op de STER en alle deelnemende radiostations, waaronder Radio538 en Q-music.

Alleen... de inzendingen zijn nog niet zo ok:
De inzendingen so far zijn niet allemaal even actueel, en al helemaal niet verrassend
of creatief.

Kan dat iets meer ok?
De jury verveelt zich een beetje, laat zien wat je kunt. Aan ons en aan het hele land.
Niemand die meer kan zeggen: “Daar is geen geld voor”.
Trek je klant over de streep, stuur ons dat idee waarvan iedereen zei: “dat kan nooit, dat gaat te ver, etc.”
In ruil daarvoor belooft de jury zelf ook niet bang te zijn.

Kom op, dan gebeurt er weer eens wat!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie