Kim Feenstra opent DLDK pop-up store

E&A Events breidt uit met een kledinglijn rond feestmerk Don't Let Daddy Know (DLDK).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De uitgaanskleding is verkrijgbaar in de DLDK POP UP shop die gisteravond feestelijk is geopend aan het Rokin. DLDK staat voor het signature event Don’t Let Daddy Know dat wordt georganiseerd door . Met edities in Hong Kong, Istanbul, Chili, Engeland en België beleefde het concept dit jaar haar wereldwijde doorbraak. 

Tijdens de opening werd niet alleen de DLDK kledinglijn gepresenteerd, maar maakten E&A-oprichters en eigenaren Essam Jansen (links op de foto) en Alex Hes ook bekend dat op 5 maart de Ziggo Dome wordt aangedaan.

De DLDK POP UP store is gevestigd aan het Rokin en is tot en met 30 oktober van dit jaar te bezoeken. Behalve voor de verkoop van de in eigen beheer ontworpen en geproduceerde kledinglijn fungeert de store ook als ticketshop voor de DLDK 2016 Ziggo Dome editie en zullen er verschillende winacties en meet & greets plaatsvinden.

Tijdens het Amsterdam Dance Event (ADE) is E&A Events een van de meest in het oog springende event organisatoren, met Martin Garrix in de Heineken Music Hall, PRJCT in de RAI en We Are The Future (het eerste feest voor danceliefhebbers onder 18 jaar) in de Heineken Music Hall.

Tijdens ADE University (15 oktober in de Balie) zullen Jansen en Hes (beiden 25 jaar) voor een zaal met 150 studenten ingaan op het internationale succes van Don&;t Let Daddy Know. 

Zie ook op Adformatie.nl

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie