Is KLUUN een briljant marketeer? Een briljant schrijver? Of beide?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Door Arjan Kapteijns van ; marketing consultants

In september 2003 schreven we in onze column in Tijdschrift voor Marketing over oud Project X partner en medeoprichter het volgende:

"Of Kluun met deze voor de boekenwereld vernieuwende marketingaanpak de nieuwe 'Jan Cremer' of 'Heleen van Royen' wordt, zal de tijd leren. Maar het is in ieder geval zeker een interessante case study voor marketing professionals die de komende tijd 'real time' gevolgd kan worden. En misschien is het wel de aanzet tot een centralere plek voor marketing in uitgeversland" (Voor de volledige column zie ).

Nu pakweg drie jaar later zijn er van het Boek 'Komt een vrouw bij de dokter' 500.000 stuks verkocht, komt het de komende maanden uit in de UK, US, Frankrijk ? en China en is het boek winnaar van de NS Publieksprijs. Van de opvolger 'De Weduwnaar' zijn er inmiddels 276.000 verkocht en van het boekje 'Help ik mijn vrouw zwanger' gemaakt 75.000. En ook zijn nieuwe marketingconcept dreigt een succes te worden.

Een EFFIE leverde het Kluun niet op. Maar wat vinden Molbloggers? Is Kluun een briljant marketeer? Een briljant schrijver? Of beide?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie