Kok weg als voorzitter DDMA

Tom Kok treedt af als voorzitter van de DDMA. Johan van Mil, de huidige vice-voorzitter, volgt hem interim op.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Kok heeft als voorzitter zes jaar leiding gegeven aan de DDMA, de branchevereniging die ontstond uit de puinhopen van de DMSA dat vlak daarvoor met een faillissement ten onder was gegaan. In die tijd groeide de organisatie naar 230 leden. Als hoogepunten gelden verder de toetreding van de hah-verspreiders en de social media marketeers en de instelling van het privacy waarborg, Ook trad de DDMA toe tot het CMC.

Zijn opvolger Johan van Mil, de huidige vice-voorzitter, is aangesteld als interim voorzitter tot de algemene ledenvergadering in november. Van Mil: "Tom Kok heeft de afgelopen zes jaar DDMA met verve geleid. Niet alleen door de vereniging van dialoogmarketing van Nederland goed op de kaart te zetten bij het bedrijfsleven en de politiek, maar ook door DDMA financieel en organisatorisch goed achter te laten.”

Het DDMA bestuur verwacht in het najaar met een nieuwe bestuursstructuur en een nieuwe voorzitter aan de slag te gaan.

Kok neemt officieel afscheid na afloop van de ledenvergadering op 8 juni..

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie