Transparantie dringt door in de hospitality industrie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bij de Heren & Dames Hoteliers begint het besef door te dringen dat er veel te winnen valt bij het aangaan van een dialoog met je klanten of in ieder geval het bedrijf een gezicht te geven.
Starwood hotels is nog voorzichting. Bij hun "insight for preferred guests" wordt de content nog verzorgd door betaalde schrijvers.
Bill Marriott, van de gelijknamige hotel keten doet het al een stuk beter. Zijn persoonlijke "On the Move" vult hij met verve.

Al eerder schreef ik over , die met hun social network ;it.com/" title="www.yatt&;it.com">Yattit momenteel de toon zetten. Vaste gasten en de hotelportiers verzorgen hier de content en geven de "insiders tips".

Delta Airlines doet het ook goed. Direct na de bekendmaking van de merger met Northwest lanceerden ze al , die alle stakeholders van dit initiatief moet overtuigen.

In Nederland?
Het heeft alle door hun aangeboden vergaderaccommodaties voorzien van een widget ( klik maar op de van de website .
Boekers kunnen zo direct zien hoe andere boekers de desbetreffende accommodatie beoordelen. Een mooi initiatief!

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie