Vuurwerkcampagne gelanceerd

Vanavond is de jaarlijkse vuurwerkcampagne van Stichting Consument en Veiligheid van start gegaan. Het gaat om een viral gemaakt door Doom&Dickson en SuperHeroes.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne met als thema Shit Happens is gericht op jongens tussen de 12 en 18 jaar. In de die gepersonaliseerd kan worden, is te zien hoe het gezicht van een vuurwerkslachtoffer door een chirurg wordt gereconstrueerd. Zijn ogen zijn intact, maar voor de rest van het gezicht heeft de arts een ander lichaamsdeel - namelijk de billen - gebruikt. De film werd geregisseerd door Lourens Blok (Caviar).

Het is het derde achtereenvolgende jaar dat Stichting Consument & Veiligheid een virale campagne inzet. Volgens de stichting werd met de L.A.A.F. en F.L.A.A.F.-campagne (van Selmore) een goed resultaat bereikt. Dit jaar is voor het eerst dat er helemaal geen tv wordt ingezet. In Adformatie is deze week te lezen hoe de campagne tot stand kwam.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie