Deloitte lanceert mondiaal expertisecentrum voor crisismanagement

Voorbereiding, begeleiding en herstel bij crises

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Deloitte heeft een mondiaal expertisecentrum opgericht voor crisismanagement. Het wil daarmee organisaties voorbereiden op een crisis en begeleiden bij en na afloop ervan.

‘Feit is dat de aandacht voor, en de impact van crises toenemen’, zegt Theodorus Niemeijer, senior manager Resilience & Crisis Management bij Deloitte. ‘Onderzoek toont aan dat 80% van alle ondernemingen eens per vijf jaar circa 20% van hun waarde verloren zien gaan als gevolg van een crisissituatie.’

Het Crisis Management Centrum van Deloitte is toegerust om de groeiende ernst en frequentie van crises – door natuurrampen of menselijk toedoen van economische, politieke, financiële of technologische aard –te adresseren en biedt crisisvoorbereiding ‘van het hoogste niveau’, aldus Deloitte.

De dienstverlening op het gebied van crisismanagement is wereldwijd gelanceerd in alle drie de operationele regio’s van Deloitte: Asia Pacific, EMEA (Europa, het Midden-Oosten, en Afrika) en Noord- en Zuid-Amerika.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie