Dit zijn de winnaars van Startupbootcamp e-commerce

Gisteren presenteerden twintig startups hun idee bij startupbootcamp.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Aan het eind van twee selectiedagen vol met mentorsessies en pitches, werden gisteravond de tien deelnemende startups van het e-commerce programma bekend gemaakt.

De pitches kwamen in een razend tempo voorbij, elke startup had maximaal drie minuten. Alle CEO&;s vertelden over een probleem dat ze zouden oplossen met hun nieuwe bedrijf. Het publiek kreeg (groei)cijfers te horen en maakte kennis met het team, dat bestond uit twee tot veertien mensen. De startups kwamen uit heel Europa. Van Portugal en Spanje tot Israël, Griekenland en Engeland. Nederland was goed vertegenwoordigd met negen deelnemende startups.

De tien winnende startups, die deelnemen aan het programma: 
- : maakt meten van de mening van uw klanten gemakkelijk. De technologie van TryLikes verzamelt antwoorden op vragen, analyseert en vergelijkt de resultaten.
-  (NL): bundelt afbeeldingen van stock providers om gebruikers in staat te stellen om te zoeken, vergelijken en om beelden te kopen van meerdere leveranciers op één platform.
-   (NL): is een retail-centric reclamemodel dat retailers in staat stelt om hun inkomsten te genereren door middel van reclame, zonder verlies van verkeer en conversie.
-  : levert verbluffend eenvoudig web-based design software voor alles rondom e-commerce.
-  : is een eenvoudige maar krachtige tool om werknemers vaak en direct te beoordelen, te motiveren en te coachen. Skace heeft performance management opnieuw uitgevonden.
-  : is een interactieve salesoplossing voor merken en retailers in de kleding- en accessoiresmarkt. Brengt 24 uur per dag digitale 3D-ervaringen naar offline winkels.
-   (NL): maakt advies eenvoudig. Het wereldwijde online platform voor live deskundig advies.
-  : maakt media-inhoud customised en interactief, en verhoogt zo de omzet en het webverkeer.
-   (NL): maakt gemakkelijk en veilig nieuwe en gebruikte producten verkopen via social media, blog of website mogelijk. Moneylink handelt de betaling voor je af, informeert je bij een succesvolle verkoop en helpt je desgevraagd met het verzenden.
: zorgt voor democratisering van ‘Product & Channel Information Management’ voor kleine en grote e-coman uw klanten gemakkelijk. De technologie van TryLikes verzamelt antwoorden op vragen, analyseert en vergelijkt de resultaten.

Over Startupbootcamp
Elk jaar organiseert Startupbootcamp programma’s gebaseerd op één industrie. Voor elk programma worden twintig startups uitgenodigd op de selectiedagen en nadat zij de (in dit geval honderd) mentoren hebben ontmoet, worden tien startups uitgenodigd om mee te doen met het programma. Daar ontmoeten ze topmentors, investeerders en partners in hun industrie. Na drie maanden is het ‘demo day’ en pitchen de tien startups hun vorderingen in de hoop op investeringen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie