PepsiCo introduceert Mountain Dew

PepsiCo introduceert frisdrankmerk Mountain Dew in Nederland. Mountain Dew positioneert zich als frisdrank voor grensverleggende jongeren die alles uit het leven willen halen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Mountain Dew is een van de grootste frisdrank merken in de Verenigde Staten en neemt een vierde plek in op de lijst van bekendste frisdranken ter wereld.

Mountain Dew richt zich primair op een mannelijke doelgroep tussen de 16 en 24 jaar. In het buitenland lieert Mountain Dew zich aan action sports, muziek en street art. Ook in Nederland staan er dit jaar promoties rondom skateboard events in de planning. Met de slogan “Do the Dew!” wil het merk jongeren stimuleren hun passie om te zetten in actie.

Mountain Dew is vanaf nu landelijk verkrijgbaar in supermarkten en ‘on the go’. De frisdrank heeft een citrussmaak en wordt verkocht in neongroene flesjes van 0,5l.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie