Slash 'n Burn Awards 2007

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Helaas wordt het creatiefste, innovatiefste, spannendste werk vaak niet begrepen door klanten en daarom afgekeurd. Het werk verdwijnt dan in portfolio's of nog erger in de prullenbak. De reclame zal nooit het daglicht zien. Of toch wel? De bieden een podium voor afgewezen reclame. Bijzonder werk dat om een of andere reden nooit in de publiciteit is gekomen, maar het verdient om gewaardeerd te worden. Het festival is een pleidooi voor meer lef en creativiteit in reclame. "Dit is van levensbelang voor het voortbestaan van de sector en onze liefde voor het vak", aldus de organiastie.

In 2006 werden de Slash 'n Burn Awards voor het eerst georganiseerd. Dit jaar komt de ophaaldienst van nooit vertoonde reclame voor de tweede maal in actie. Tot 5 mei 2007 kunnen alle reclamecreatieven hun afgewezen werk inzenden via . Een vakjury beoordeelt de inzendingen op creativiteit en originaliteit en kiest nominaties voor 5 categorieën. Genomineerde inzendingen verschijnen 15 mei op de site, waarna iedereen kan stemmen op zijn of haar favoriete uitingen. De publieke stemronde bepaalt wie er met een 'Gouden Prul' vandoor gaan. Begin juni vindt de uitreiking plaats.

Nieuw dit jaar is de Corbis Cover Contest. Samen met Sponsor schrijven de Slash 'n Burn Awards een ontwerpwedstrijd uit voor de cover van het Slash 'n Burn Jaarboek 2007. Meedoen is gratis en vooral bedoeld voor jonge creatieven.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie