TGIF: Be Aware

Reclamebureau Brandfighters geeft je een boost inspiratie door de laatste trends, campagnes en creative ideeën met je te delen.

Mitsubishi Watermopylaegrad

Voor de promotie van het nieuwe model, de L200 Triton Sport, zet Mitsubishi de pick-up truck in het midden van de grootste veldslag in de historie van, ehm, nouja, alles! Waterloo, Thermopylae en Stalingrad waren er niks bij. Helikopters, wildelingen en indianen openen de jacht op de L200 Triton. Zelfs de krijgers van Mad Max proberen de supertruck te pakken te krijgen. Tevergeefs, de Mitsubishi is onverschrokken.

 

Tylenol “What moves me” 

Een instrument bespelen kan voor een artritis patiënt helpen om de pijn te verzachten. In veel gevallen is de pijn te zwaar om nog echt muziek te kunnen maken. Precies daarom verzamelt het medicijnenmerk Johnson & Johnson een handjevol patiënten die hun instrument hebben meegenomen. De muzikanten bewijzen door samen muziek te maken dat het medicijn Tylenol goed werkt tegen de pijn. Zo kunnen zij voor een tijdje ongestoord hun muziek maken.

Rabobank ‘Zo lang mogelijk meedoen’

De Rabobank heeft voor hun campagne ‘Zo lang mogelijk meedoen’ de hulp ingeschakeld van een bijzondere groep: bejaarde filmmakers. De gemiddelde leeftijd van de filmcrew die ze hebben ingehuurd om de reclames te schieten is 72. Daarmee voegt de Rabobank daad bij het woord op een unieke en krachtige manier. Helaas zien wij niet dat de reclames zijn gemaakt door die filmcrew. Dat moet je maar toevallig tegenkomen (op de Brandfighters blog bijvoorbeeld).

&;&;

Na de onthulling van de Apple Airpods brak de wereldwijde social media los over de onpraktische kant van de draadloze EarPods. Men was bang dat ze binnen no-time uit je oor vallen en dat je daardoor een halve dag op de grond aan het kruipen bent om ze te vinden. M3D, een 3D printerproducent, heeft oorbellen ontwikkeld die dat probleem oplossen. De oorbellen zijn net kleine mandjes en iedereen kan de blueprints downloaden voor hun eigen 3D printer. Fashion én handig. Toch?!

Nu de meeste iPhones zelfs betere foto’s maken dan een doorsnee camera uit 2005 werd het hoog tijd dat er een aantal serieuze fotografie-apps op de markt kwamen voor de professionele fotograaf. Manual is zo’n app; je kunt onder andere sluitertijd, ISO-waarde en focus handmatig instellen. Bovendien kun je je foto’s in RAW-formaat opslaan.

Manual kost € 3,99 en is alleen beschikbaar voor de iPhone SE, iPhone 6 en daaropvolgende iPhones.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie