Veelbelovende resultaten mobile onderzoek

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De eerste resultaten van een van Sanoma Digital, Ster en Telegraaf Media Nederland zijn volgens de deelnemende partijen 'veelbelovend'.

Na een uitgebreide selectie zijn de betrokken uitgevers begonnen met het uitserveren van campagnes van HeinzAmoy en KWF Kankerbestrijding op hun mobiele domeinen. Het doel is zoveel mogelijk inzichten te verkijgen in wat wel en niet werkt met mobiel adverteren.
Consumenten kunnen op de mobiele site van KWF Kankerbestrijding een op maat gesneden advies krijgen over de zonnekracht en een waarschuwing per email, sms of twitter. Van degenen die via de mobiele campagne terecht komen op de mobiele pagina van KWF Kankerbestrijding, doet bijna een kwart mee aan de huidtest. 40% doet mee aan een gebruikersonderzoek. Inmiddels deden bijna zevenduizend mensen deel aan de mobiele huidtest.

De campagne loopt de hele zomer. De resultaten worden gepresenteerd op 2 september tijdens de bijeenkomst 'Mobile Advertising Nederland 2010' in Amsterdam. Behalve de resultaten van de campagnes van Heinz Amoy en KWF Kankerbestrijding wordt ook een groot consumentenonderzoek gepresenteerd naar de opvattingen over mobiele reclame.

Onderzoeksbureau Valuewait heeft het gebruikersonderzoek verzorgd.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie