Vier Nederlandse winnaars conversie award

Bij de internationale WichTestWon awards zijn vier Nederlandse cases in de prijzen gevallen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De WichTestWon awards is de enige award show ter wereld voor het vakgebied van conversie optimalisatie. Van de 160 inzendingen, zijn er vier Nederlandse caes in de prijzen gevallen. Nederland loopt daarmee voorop op het gebied van conversie optimalisatie. Van de winnende cases was 44% afkomstig van buiten de VS.

Blue Mango Interactive won in de categorie ‘Subscription Sites’ goud voor de meest effectieve A/B test op de homepage van Miljoenenspel (onderdeel van de Staatsloterji). Tijdens deze A/B test werden drie varianten getest van de homepage. De winnende variant realiseerde een conversiestijging van 50% in abonnementen verkoop en 17% in verkoop van losse loten. Deze variant verschilde op één punt met de originele homepage: doordat er statische buttons werden getoond in plaats van buttons die pas na een mouse-over te zien waren. 

De andere Nederlandse winnaars zijn Djoser (Bureau: Traffic4u), ING Nederland (Bureau: n.v.t. in house getest) en Miss Lip Gloss (Bureau: De Nieuwe Zaak). Een overzicht van alle winnaars plus een mogelijkheid om de cases te bekijken (inschrijven verplicht) vind je .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie