In de FT. Opinion van juli legt ons kritisch Gen Z-panel het vergrootglas op de EK-campagnes van Albert Heijn, Lidl en Nike.
De supermarkt reageerde op de veelbesproken zweetband van Memphis met de inhaker ‘Nederband, oh Nederband’. ‘Ze vliegen de winkel uit.'
Hema, Volkswagen, Jumbo, Albert Heijn, Plus, Lidl, ING, KPN, Staatsloterij en Grolsch juichen voor Oranje.
Albert Heijn bouwt zijn EK-campagne rond oranje spelerskaarten die te gebruiken zijn als spel, onderzetter en… als spelerskaart.
Ook Albert Heijn, Jumbo, Nike, Lay’s en ING worden vaak geassocieerd met Euro 2024.
Tips, challenges, recepten, bewegen, beter eten, goed slapen en op het juiste moment ontspannen. ‘Iedereen wil lekker in zijn vel zitten.’
TBWA\Neboko leidt het bureauklassement met vier nominaties.
De supermarkt lanceert volgende week een online webshop met ‘de mooiste deals van het seizoen’.
Actie van Bionext loopt tot half juni en is onderdeel van Europese campagne.