Unmuted is New kid on the Block, Jordi Hillenga (Scapino) is Next Merkenbouwer. Fitzroy leidt het bureauklassement met vier Accenten.
Bij de presentatie van het duurzaamheidsverslag maakte Albert Heijn bekend voor B Corp te gaan én te willen experimenteren met true pricing.
Supermarktmanager Ilse heeft zo haar bedenkingen bij de 'surprise act'.
Supermarkt richt spotlights op langstlopende campagne van Nederland met commercial en verschillende acties.
Het logo wordt nu een keurmerk, van Milieu Centraal. Maar hebben andere supers wel interesse?
Vier vermomde ‘vakkenvullers’ lezen de supermarkt de les over de positie van plantaardige vleesvervangers in het schap.
Er kwamen bijna 100 AH-winkels bij in 2022. Jumbo levert marktaandeel in.
Het onderzoek van Adfact zet Albert Heijn op één. Dit is de complete top vijf, aangevuld met opvallende stijgers in advertentie-uitgaven.
De tv-commercial lag -door corona- al een jaar op de plank. TBWA\Neboko tekende voor concept en creatie.