De supermarkt zet met ‘Maaltijd Thuis’ een nieuw sub-brand neer in de strijd om marktaandeel in thuisbezorging.
De campagne staat in het teken van 'het lekkerste uit Nederland', en daar valt dj Tony Junior volgens supermarktmanager Ilse ook onder.
De rapper is gevraagd een track te maken rondom het nieuwe biertje Gappie. ‘Pak een sappie uit 't schappie. Pak een gappie voor je gappies.'
AH wil (gezonde) boodschappen binnen dertig minuten thuisbezorgen bij klanten.
De supermarktketen wil ‘meer impact’ met zijn mobiele app realiseren en Merkle, de CX-tak van Dentsu, gaat hierin ondersteunen.
Almere als groene stad is feest voor jong en oud, aldus marketing manager Rachel Camps. Ook partners Albert Heijn en DPG Media doen mee.
Belangrijk wapen: aantal ‘Prijsfavorieten’ eigen merk vleesvervangers wordt verdubbeld.
In de nieuwe tv-commercial van Albert Heijn verbaast de moeder van Ilse 'de hele winkel' over de populaire supermarkt-app.
De commercial 'Het kleinste grootste liefdesverhaal van het jaar' van Albert Heijn is genomineerd voor een Ster Gouden Loeki!