Beleidswijzigingen van Twitter zijn de reden, aldus de luchtvaartmaatschappijen. Ze zijn niet de eerste bedrijven die daarom stoppen.
CAMPAGNEPRAAT | Ons panel is duidelijk; de pratende koffers zijn een leuk gebbetje, maar waar blijft het consistente merkverhaal?
Ook Tele2, Milieudefensie, Consumentenbond en Eerlijke WOZ presenteren nieuwe commercials.
De luchtvaartmaatschappij wil met Tech & Data meer IT'ers aantrekken. Kaliber is verantwoordelijk voor de strategie en creatie.
De nieuwe campagne, ontwikkeld in samenwerking met dentsuACHTUNG!, mikt op extra reizigers en de keuze voor duurzamere brandstof.
'Good luck at your next destination'
Het thema in de net gelanceerde merkcampagne is duurzaamheid.
Vier experts geven advies voor een goede eindsprint in het vierde kwartaal. Deel II: Beate Van Dongen Crombags, partner bij EY VODW.
Albert Heijn, RIVM en Auping hebben hun reputatie in dezelfde periode juist versterkt.