Campagne moet alle proposities van de ABN Amro-betaalapp in beeld brengen, ook de zakelijke.
Aanleiding is de controverse en het debat rondom Rutte’s gelekte uitspraken over Omtzigt.
De content-tak van S4 Capital versterkt internationale positie.
In samenwerking met MediaMonks Originals lanceren Jonge creatieven Bibiana Manancourt en Ayisha Laura Zampou docu-serie Mixed Perspectives.
MediaMonks & The Odd Shop willen samen overheidscommunicatie-projecten aantrekken. Een gesprek met Regina Romeijn (MM) & Oscar Hamming (TOS)
De eerste samenwerking tussen de twee pioniers leidde tot het lumineuze Grow. Het aangekondigde Urban Sun moet ook de wereld verbeteren.
Angela Meier-Ashwell, Marcel van Overveld en Xavier Baars gaan de content-tak van S4Capital versterken.
Met de toevoeging van het bureau willen de Monks zich richten op het aantrekken van communicatie-projecten voor de Rijksoverheid.
'Het bureau wordt het wereldwijde epicentrum van expertise voor mobiliteit binnen MediaMonks', zegt Victor Knaap.