CAMPAGNEPRAAT | Ons 'duo van dienst' is te spreken over Natwerks getoonde lef, maar moet dat niet worden ingezet voor een andere boodschap?
'Het werk dat de overgenomen bureaus maken, laat vaak te wensen over', stelt Reinier Steures.
Ook Maurits Denekamp (ex-Alfred), Daphne Weers Linthorst (ex-KesselsKramer) en Tim Teunissen (ex-N=5) zijn bij Natwerk gestart.
Het bureau gaat 'een cruciale rol' spelen bij het ontwikkelen van strategie en concepten om BNR beter te positioneren.
Ook vanHaren en Wehkamp presenteren opvallende merkcampagnes.
Studio Fik is een 'denktank en creatieve studio in één'. Rooijens was de laatste vier jaar creatief directeur van Natwerk.
De zorgverzekeraar neemt na drie jaar afscheid van Dawn, dat zegt verrast te zijn door de pitch.
TALENT SPOTTING | 'Met elkaar naar een gemeenschappelijk doel werken is het allerleukste van mijn vak.'
Ook Febo, Hema, Linda, Tikkie en Gig Hard Seltzer presenteren royale inhakers.